Home >

Back office assistent

Locatie

Groesbeek

Publicatiedatum

04-09-2024

Publicatie eindigt

04-09-2025

Opdrachtgever

Vertrouwelijk

Vacature Back office assistent

Ben jij een gemotiveerde harde werker met minimaal 2 jaar ervaring in de salarisadministratie? En wil je ook in je pauze sociaal bezig zijn met jouw collega’s? Dan zijn we op zoek naar jou!
Als toekomstig Back office assistent speel je een centrale rol binnen onze organisatie. Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van onze wekelijkse salarissen en facturen en zorgt ervoor dat onze medewerkers tijdig en correct worden uitbetaald. Daarnaast onderhoud je contact met ons managementteam over alle salaris gerelateerde zaken.
Werkzaamheden Back office assistent

Jij bent de go-to persoon in het team voor loongerelateerde vragen;
Samen met jouw collega’s verzorg jij de wekelijkse loonrun;
Toezien op correcte nazorg van de verloning;
Samen met het team verantwoordelijk voor de aangiftes (belastingdienst en pensioenfonds);
Versturen van facturen bij opdrachtgevers én contact met hen onderhouden;
Opstellen managementrapportage.

Wij vragen van de Back office assistent

Wat vragen we van jou?

Je hebt ervaring als Back office assistent/ Salarisadministrateur
Je bent flexibel inzetbaar (plusminus 24 uur)
Je bent een gemotiveerde en harde werker
Je bent beschikbaar om op woensdag te werken
Je hebt ervaring met PDL of wil dit graag behalen
Je bent bekend met AFAS
Je hebt kennis van de uitzendbranche
Je kunt Ad hoc reageren en snel schakelen
Je beheerst de Engelse taal

Ben jij de Back office assistent die klaar is voor deze spannende uitdaging? Solliciteer via onderstaand sollicitatieformulier en word onderdeel van ons team! We kijken uit naar jouw sollicitatie en verwelkomen je graag in onze organisatie.

Wij bieden de Back office assistent

Wat krijg jij?

Je komt te werken bij een familiebedrijf met een Internationale focus en een informele sfeer!
Een salaris tussen € 2500,- en € 3500,- afhankelijk van je werkervaring en gebaseerd op 40 uur per week.
Je werk en privé balans moet er ook zijn, en dus krijg je van ons vijfentwintig vakantiedagen. (op basis van een fulltime dienstverband)
Wil je jezelf blijven ontwikkelen? Jouw groei stimuleren we, je krijgt van ons de mogelijkheid om een studie of cursus te volgen die het beste in jou naar boven haalt.
We vieren onze successen samen! Dat doen we door onze legendarische BBQ, luxe kerstdiners of we laten bijvoorbeeld de Sushi Bar langskomen tijdens werktijd.

Sollicitatieprocedure

Solliciteren
Ben jij ervan overtuigd dat dit het perfecte werk voor jou is? Solliciteer dan via onderstaand formulier of stuur een mail met jouw werkverleden naar jobs@haldugroep.nl.
<br>Voor vragen neem je contact op met onze COO/CFO, Angelique van Hal. Zij is telefonisch te bereiken op +316 53 97 76 08 en per e-mail op jobs@haldugroep.nl.

Bedrijfsprofiel

Werken via Haldu Groep
Haldu Groep beschikt over een breed netwerk aan gerenommeerde bedrijven. Wij werken door heel Nederland. De ervaren Recruiter, accountmanagers en internationale HR medewerkers kennen elk bedrijf goed en kunnen je daarom van goed advies voorzien over de volgende stap in je carrière!
In ruil voor jouw talent, inzet en vakmanschap geeft jouw persoonlijke internationale HR medewerker bij Haldu Groep je alle begeleiding die je nodig hebt. Vanaf de start bij de opdrachtgever tot vér daarna. Elke week vindt er een stipte betaling plaats. Dat is waarvoor we het allemaal doen, want wij zijn er voor personeel!

Bekijk

onze nieuwste vacatures
Groesbeek
Snel solliciteren

Interessante vacature? Vul je e-mail adres in en upload een CV om direct te solliciteren!

CAPTCHA Image Veiligheidscode vernieuwen Veiligheidscode uitspreken
Nijmegen Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.